Oļegs Sivuns. “Brand. Popārta romāns”

Standarta

Kurš būtu domājis, ka aiz aizdomīgi rozīgajiem grāmatas papīrvākiem var slēpties ļoti dziļa filozofija par laikmetu, kurā dzīvojām. Par patērētāju sabiedrību, kur galvenais ir nauda un zīmoli. Autors brīžiem ar dziļu nopietnību, bet brīžiem ar visdziļāko ironiju apskata 26 pasaulslavenus zīmolus, kuru nosaukumi ir pazīstami ikvienam, ka arī mēģina noskaidrot, ko šie zīmoli nozīmē sabiedrībai. Atradīsiet gan Coca-Colu, gan Bārbiju, gan slavenus burtus D&G, gan Jamesonu un pat Putinu. Lasās viegli un izraisa nelielu riebumu pret visu, kas atrodams veikalos. Noteikti turēšu kādā redzamā vietā, lai tad, kad uznāk “gribu nopirkt šo, šo un šo”, saņemtu veselā saprāta devu.

Garlaicības laikmets vienmēr izdara tā, lai man kaut kā pietrūktu, lai es kaut ko vēlētos, bet pats nezinātu, ko. Pārpilnības sabiedrība vēl ir arī totāla deficīta sabiedrība, tāpēc tā vairs nav pārpilnības, bet gan postpārpilnības sabiedrība. Pastāvīga garlaicības izjūta galu galā liek man pievērsties popkultūrai vai doties uz lielveikalu, lai saprastu, kas man vajadzīgs. Man nekas cits neatlek kā kļūt par laikmeta garlaicības, lai aizbēgtu no garlaicības. Es tērēju naudu. Es tērēju sevi. Es iegādājos ko citu.Lielos vilcienos es parstāju dzīvot savu dzīvi. Es atsakos no tās.

About redijs

Auns pēc horoskopa un pārliecības. Visa man un manī ir par daudz – par daudz domu, par daudz mērķu, par daudz pārliecības un par daudz šaubu, par daudz gan asaru, gan smieklu. Pat brīvības dažreiz par daudz. Bet es kaut kā dzīvoju ar šo visu, mēģinu priecāties par dzīvi, ne tikai par savējo, bet arī par apkārtējo. Daudz smaidu, to arī jums iesaku. Veselības no tā, ka katru reizi, kad jūs dusmojaties (piemēram, kad kāds trolejbusā jūs pagrūda), nepaliks vairāk. Piedzimu vēl PSRS , apbrīnojami skaistā pilsētiņā Daugavas krastos, ar salauztām lāpstiņām un smagu raksturu, bet ļoti lielām acīm un gariem matiem. Tagad dzīvoju Rīgā, tās ielas mani iedvesmo un liek smaidīt. Bet nākotnē ceru pārvākties vēl tuvāk jūrai, bez kuras neiedomājos savu dzīvi.

Komentēt