Kurš būtu domājis, ka aiz aizdomīgi rozīgajiem grāmatas papīrvākiem var slēpties ļoti dziļa filozofija par laikmetu, kurā dzīvojām. Par patērētāju sabiedrību, kur galvenais ir nauda un zīmoli. Autors brīžiem ar dziļu nopietnību, bet brīžiem ar visdziļāko ironiju apskata 26 pasaulslavenus zīmolus, kuru nosaukumi ir pazīstami ikvienam, ka arī mēģina noskaidrot, ko šie zīmoli nozīmē sabiedrībai. Atradīsiet gan Coca-Colu, gan Bārbiju, gan slavenus burtus D&G, gan Jamesonu un pat Putinu. Lasās viegli un izraisa nelielu riebumu pret visu, kas atrodams veikalos. Noteikti turēšu kādā redzamā vietā, lai tad, kad uznāk “gribu nopirkt šo, šo un šo”, saņemtu veselā saprāta devu.
“Garlaicības laikmets vienmēr izdara tā, lai man kaut kā pietrūktu, lai es kaut ko vēlētos, bet pats nezinātu, ko. Pārpilnības sabiedrība vēl ir arī totāla deficīta sabiedrība, tāpēc tā vairs nav pārpilnības, bet gan postpārpilnības sabiedrība. Pastāvīga garlaicības izjūta galu galā liek man pievērsties popkultūrai vai doties uz lielveikalu, lai saprastu, kas man vajadzīgs. Man nekas cits neatlek kā kļūt par laikmeta garlaicības, lai aizbēgtu no garlaicības. Es tērēju naudu. Es tērēju sevi. Es iegādājos ko citu.Lielos vilcienos es parstāju dzīvot savu dzīvi. Es atsakos no tās.“