Ir tādas dienas…

Standarta

8036438_l… kad liekas,  ka viss ir tieši tā, kā tam jābūt. Esmu absolūtā harmonijā ar sevi un pasauli. Pēc pusotras dienas sāksies mans atvaļinājums, darbā jāpabeidz visi nepabeigtie darbiņi, soma nav sapakota (un tur, es jums teikšu, ir, ko pakot 2 nedēļām!), māja jāsakārto, jo manas prombūtnes laikā pie mums būs ciemiņi, biļetes jānopērk, laivas jāatrod un jānorezervē, instrukcijas visiem jāatstāj, maršruts jāsaplāno, ceļgals pa diennakti jāizārstē, bet es – es sēžu kā simtsgadīgs filozofs un vēsā mierā pārlieku mantas, klausos Sade un Erikah Badu un piedejoju.

Viss būs. Un šis šķietams haoss – kad tavā priekšā daudz darbu ar nezināmu iznākumu, kas atkarīgi no citiem apstākļiem un var mierīgi izgāzties, bet tev ir jāžonglē ar tiem un jāmeklē risinājumi ļoti īsā laikā – patiesībā tas ir mans mīļākais stāvoklis. Sajūties visuvarena un visuvaroša.

 

About redijs

Auns pēc horoskopa un pārliecības. Visa man un manī ir par daudz – par daudz domu, par daudz mērķu, par daudz pārliecības un par daudz šaubu, par daudz gan asaru, gan smieklu. Pat brīvības dažreiz par daudz. Bet es kaut kā dzīvoju ar šo visu, mēģinu priecāties par dzīvi, ne tikai par savējo, bet arī par apkārtējo. Daudz smaidu, to arī jums iesaku. Veselības no tā, ka katru reizi, kad jūs dusmojaties (piemēram, kad kāds trolejbusā jūs pagrūda), nepaliks vairāk. Piedzimu vēl PSRS , apbrīnojami skaistā pilsētiņā Daugavas krastos, ar salauztām lāpstiņām un smagu raksturu, bet ļoti lielām acīm un gariem matiem. Tagad dzīvoju Rīgā, tās ielas mani iedvesmo un liek smaidīt. Bet nākotnē ceru pārvākties vēl tuvāk jūrai, bez kuras neiedomājos savu dzīvi.

Viena atbilde »

Komentēt